Készletnyilvántartó program - Raktár program - Raktár Program elkészült módosítások - A Starsoft Raktár programjának újdonságai

A Starsoft Raktár programjának újdonságai

Raktár szoftverünk változási nyomon követhetőek blogbejegyzéseinken keresztül.

Ebben a kategóriában a Raktár program elkészült moduljait mutatjuk be

Egyenlegközlő nyomtatvány az Ügyviteli programban

Új funkcióval bővült az Ügyviteli program.


Nagyon sok cég vezet nyilvántartást az ügyfeleinek az egyenlegéről. Ez az új funkció hasonlóan a fizetési felszólitáshoz, tételesen feltünteti, hogy milyen számlák azok, melyeket még nem fizettek ki. Ezt PDF formátumba el tudjuk menteni, és elektronikusan el tudjuk küldeni az ügyfeleknek.

Hol található ez az új funkció?
Mozgások böngészése menüpont -> Számla böngészés. Az Egyéb funkciók gombra kattintva ki kell választani az Egyenlegközlő nyomtatvány a kiválasztott cégre lehetőséget.

egyenlekozlo nyomtatvany


A program összeszedi az adatbázisból az összes adatot.

egyenlegkozlo

 

A fejlécben található a számlát kiállító cég neve, címe, majd az Egyenlegközlő cím.
Utána az ügyfél adatai (akinek tartozása van). Alatta listázva, mely számlák nem lettek kifizetve; sorszám, esedékesség, összeg.

A nyomtatvány végén található egy nyilatkozat, melyben az ügyfél kijelenti, hogy egyetért az egyenleg közléssel vagy nem és ha az utóbbi, akkor miben tér el szerinte. Ez segít abban, hogy egyeztetés után naprakész legyen minden adatunk.
A nyomtatvány aláírással, dátumozással záródik.

 

Teljes bejegyzés olvasása
57 megtekintés
0 Hozzászólás

Fizetési felszólítás nyomtatvány az Ügyviteli programban

Új funkcióval bővült az Ügyviteli program


Sok ügyfelünknek gondot okozott az, hogy kigyűjtsék egy ügyfélhez tartozó kintlévőségeket. Ezzel az új funkcióval elkészíti az Ügyviteli program a kijelölt ügyfélhez tartozó még ki nem fizetett átutalásos számlákat, melyet PDF formátumba el tudunk menteni, és elektronikusan el tudjuk küldeni az ügyfélnek.

Hol található ez az új funkció?
Mozgások böngészése menüpont -> Számla böngészés. Az Egyéb funkciók gombra kattintva ki kell választani a Fizetési felszólítás nyomtatvány a kiválasztott cégre lehetőséget.

fizetesi felsz


A program összeszedi az adatbázisból az összes adatot arra a cégre vonatkozóan, akinek a be nem fizetett számláján állunk.

fizetesi felsz.nyomt

 

A fejlécben található a számlát kiállító cég neve, címe, majd a Fizetési felszólitás cím.
Utána az ügyfél adatai (akinek tartozása van). Alatta listázva, mely számlák nem lettek kifizetve; sorszám, esedékesség, összeg.
A nyomtatvány végén találhatóak a fizetésre vonatkozó adatok, hogy milyen számlaszámra lehet utalni a ki nem fizetett számlákat.
A nyomtatvány a programban beállított várossal és aktuális dátummal záródik.

 

Teljes bejegyzés olvasása
110 megtekintés
0 Hozzászólás

Új kinézetek

Új kinézetekkel bővült a Kinézet Menedzser a Készletnyilvántartó programban!

 

A következő új kinézetek segítenek nekünk, hogy még jobban személyre szabott legyen a Készletnyilvántartó szoftverünk:

  • Office 2013 sötétszürke
  • Office 2013 világosszürke
  • Office 2013 fehér
  • Office 2016 színes
  • Office 2016 sötét
  • Metropolisz
  • Sötét Metropolisz
  • Stúdió 2013 kék
  • Stúdió 2013 sötét
  • Stúdió 2013 világos
  • Stúdió 2010.

Csak azok az ügyfeleink tudják elérni ezeket a beállításokat, akik érvényes frissítéssel rendelkeznek.

Hol érhetőek el? A Beállítások menü -> Program kinézet váltás.

 

Beallitasok kinezetek

Teljes bejegyzés olvasása
653 megtekintés
0 Hozzászólás

Termék naptár funkció az Ügyviteli szoftverben

Elkészült a Termék naptár funkció az Ügyviteli szoftverben.

Miért hasznos? Ezzel az új funkcióval egy általunk kiválasztott napra le tudjuk bontani adott termékkel kapcsolatos összes eseményt.

Hol található? A Termék történet ablak Termék naptár gombra kattintva érjük el ezt a funkciót, ahogy a lenti képek is mutatják.

 

 

Termek Tortenet

 

Termek naptar

 

Termek naptar megjelenites

 

Teljes bejegyzés olvasása
750 megtekintés
0 Hozzászólás

CRM - Év váltás az ügyfél-kezelőben

Elkészült a CRM szoftver Naptár funkciójában az év váltás lehetősége.

Alapértelmezettként mindig az aktuális év van kijelölve, így csak az adott év eseményeit tölti be a naptárba. Azért hasznos ez a funkció, mert áttekinthetőbb, könnyebben kezelhető általa a naptárunk, illetve a szoftver is gyorsabban fogja betölteni az eseményeket, mivel nem kell egyszerre annyi adatot betöltenie.

A következő útvonalon érhetjük el: CRM főablak -> Naptár -> Beállítások fül -> Év váltás.

Naptar Ev valtas

Kijelölhetünk több évet is egyszerre. A program mindig a kijelölt évek eseményeit fogja csak megjeleníteni.

Naptar tobb kijelolese

Teljes bejegyzés olvasása
705 megtekintés
0 Hozzászólás

Feliratkozás blogra

Ingyenes bemutató

Szeretné használni Készletnyilvántartó programunkat, de nem tudja, hogy hol is kezdje el? Esetleg már van Önnél egy demó változat, de még nem talált meg minden funkciót?

Ha jelentkezik itt egy ingyenese bemutatóra, akkor választ kaphat minden kérdésére, sőt még egy kedvezményes kupont is adunk egy Ön által megjelölt szoftverünkre.

 
Jelentkezek egy bemutatóra

Csomagajánlatok

Különböző csomagajánlatokkal próbálunk segíteni a leendő (és meglévő) ügyfeleinknek azért, hogy megtalálja a megfelelő Raktár program összeállítását a cége számára.

Ha esetleg nem talál olyat, ami elnyerné a tetszését, akkor se keseredjen: hívjon vagy írjon nekünk és segítünk Önnek egy személyre szabott csomagot összeállítani.

Tovább az ajánlatokhoz

Rólunk mondták

HVG klubkártya kedvezmény Cégünk a HVG kártya tulajdonosoknak kedvezményt biztosít, melyet a kártya felmutatásával tud érvényesíteni.
Web Analytics